با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی...
.: جـــوزا :.
خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من / ورنه این دنیا که خندیدن نداشت....
http://youhosting.ir
نگارش در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:مسلمان,کافر,همسایه,مدعی,نماز,بیماری,خدایا,شیطان,حکمت,, توسط هدیه صادقی


 فردی مسلمان یک همسایه کافر داشت هر روز و هر شب با صدای بلند

همسایه کافر رو لعن و نفرین می کرد :

خدایا ! جان این همسایه کافر من را بگیر.مرگش را نزدیک کن
(طوری که مرد کافر می شنید)

زمان گذشت و مسلمان بیمار شد. دیگر نمی توانست غذا درست کند

ولی در کمال تعجب غذایش سر موقع در خانه اش ظاهر می شد .

مسلمان سر نماز می گفت خدایا ممنونم که بنده ات را فراموش نکردی

و غذای من را در خانه ام ظاهر می کنی و لعنت بر آن کافر خدا نشناس ... !

روزی از روزها که خواست برود غذا را بر دارد ،دید این همسایه کافرِ است که غذا براش می آورد.

از آن شب به بعد، مسلمان سر نماز می گفت : خدایا ممنونم که این مرتیکه شیطان رو وسیله کردی

که برای من غذا بیاورد. من تازه حکمت تو را فهمیدم که چرا جانش را نگرفتی!!!

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی 

تا بیخبر بمیرد در درد خودپرستی



نظرات شما عزیزان:

آلوده اما پاك
ساعت17:15---23 شهريور 1391

سلام عزيزم وبت خيييييييييييلي قشنگه لينكتم كردم

به من سر ميزني..............!!!!

 

پاسخ:

ممنون عزیزم

حتما

ببخشید که تاخیر داشتم مدتی نبودم



زینب
ساعت15:23---27 ارديبهشت 1391
سلام هدیه جون خوبی من به روش خودم لینکت کردم هر چی اون لینک هوشمند و امتحان کردم درست نمیشد مرسی که اومدی وبم

زینب
ساعت15:22---27 ارديبهشت 1391
سلام هدیه جون خوبی من به روش خودم لینکت کردم هر چی اون لینک هوشمند و امتحان کردم درست نمیشد مرسی که اومدی وبم

fazel
ساعت18:16---19 فروردين 1391
بامدعی نگویید اسرار عشق ومستی...
واقعا متن جالبی بود با اجازه ات به نام خودت تووبلاگم میزنم
قسمت ایستگاه زندگی


الناز
ساعت22:51---18 فروردين 1391
به نام خدای خوب دل



سلام وبلاگی که به اسمه هستم بود واقعا ماله آقای سیر علی ضیا هست؟؟؟میای در وبم بی زحمت جواب بدی


الناز
ساعت22:50---18 فروردين 1391
به نام خدای خوب دل

سلام وبلاگی که به اسمه هستم بود واقعا ماله آقای سیر علی ضیا هست؟؟؟میای در وبم بی زحمت جواب بدی


fazel
ساعت22:39---18 فروردين 1391
سلام وب لاگ باحالی دارید.خوشحال میشم که بمنم یک نیم نگاهی کنید.اگه دوست داشتیدلینکم کنیدو بهم نظربدید تا منم لینکتون کنم اگه خواستی من با نام newnews به لینک کن تشکر


مهتاب
ساعت19:51---15 فروردين 1391
سلام هدیه جان

خوبی خانوم

نگی بی معرفتی به من سر نمیزنیا

عیدت مبارک

من آپم خوشحالم میکنی بیای سلام عزییییییزم عید تو هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: